« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu ze wspólnie odbytego posiedzenia Komisji Spraw Społecznych i Bezpieczeństwa, Komisji Finansów i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Rewizyjnej oraz Komisji Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Miejskiej Rady Miejskiej w Wyrzysku, które odbyło się w dniu 15 września 2025 r.

4. Informacja dotycząca działania Urzędu Miejskiego w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków zewnętrznych (dotacje, granty, subwencje) w roku 2024 oraz w I kwartale 2025 r., ze szczególnym uwzględnieniem: liczby złożonych wniosków, celu wniosków, wnioskowanej kwoty, odsetek wniosków złożonych przed terminem granicznym, liczba wniosków zwróconych do poprawy z powodów braków formalnych, liczba wniosków rozpatrzonych pozytywnie lub negatywnie - z podaniem przyczyny, przyznane kwoty oraz wskaźnik skuteczności.

5. Informacja o odbytych Dożynkach Gminnych w 2025 r.

6. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025 w tym o wynikach egzaminów w szkołach prowadzonych przez Gminę Wyrzysk oraz informacji o losach absolwentów.

7. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w Wyrzysku w sprawach:

b) zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wyrzysk na lata 2025-2034;

d) wyboru metody ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty;

h) określenia zasad nabywania, zbywania, obciążania, wydzierżawiania i wynajmowania nieruchomości stanowiących własność Miasta i Gminy Wyrzysk;

i) rozpatrzenia petycji złożonej przez Pana M. Ś. w zakresie umożliwienia wykupu miesięcznej karty parkingowej dla personelu medycznego;

j) rozpatrzenia wniosku Stowarzyszenia Razem Mieszkańcy Wyrzyska w sprawie wyjaśnienia bezczynności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wyrzysku;

k) rozpatrzenia skargi Stowarzyszenia Razem Mieszkańcy Wyrzyska na Burmistrza Wyrzyska.

8. Wolne głosy i wnioski.

9. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej