« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przedstawienie porządku sesji.

5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym, w tym z wykonania uchwał Rady Miejskiej.

6. Wystąpienia radnych Rady Powiatu w Pile i innych gości oraz zadawanie pytań zaproszonym gościom.

7. Raport o stanie Gminy Wyrzysk za 2024 rok:

2) debata nad raportem;

8. Sprawozdanie finansowe i sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Wyrzysk za 2024 rok:

2) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Wyrzysk za 2024 rok;

3) dyskusja nad przedstawionym sprawozdaniem finansowym i sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Wyrzysk za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;

9. Absolutorium dla Burmistrza Wyrzyska za 2024 rok:

1) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wyrzysku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wyrzyska z tytułu wykonania budżetu Gminy Wyrzysk za 2024 rok;

2) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wyrzysku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wyrzyska z tytułu wykonania budżetu Gminy Wyrzysk za 2024 rok;

3) poddanie pod głosowanie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wyrzysku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wyrzyska z tytułu wykonania budżetu Gminy Wyrzysk za 2024 rok – uchwała w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wyrzyska za 2024rok.

10. Rozpatrzenie projektów uchwał Rady Miejskiej w Wyrzysku w sprawach:

4) trybu udzielania oraz rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych szkół i placówek wychowania przedszkolnego: przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i innych form wychowania przedszkolnego, prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego, dla których Gmina Wyrzysk jest organem rejestrującym oraz tryb przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania;

11. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Radnych o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

12. Wystąpienia sołtysów i przewodniczących Zarządu Osiedli.

13. Wolne głosy.

14. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej